Q/A

Moa:
Q - Hur länge sen var det du köpte koftan?
A - Fick den i födelsedagspresent, så alltså i februari. Inte så länge sen!
 
Q - Hur mycket kostar linnet?:)
A - Det kostar 99:- men köpte det på en rea så köpte det för endast 70:-, superbra pris! :)
 
Q - hur gör du sånna lockar? sover du med flätor eller lockar du? om du lockar, kan du göra en video hur? :)
A - Jag sov med flätor och gjorde så att de började ungefär vid hårfästet. Fast lockarna jag har nertill är typ mina naturliga när de är som lockigast. Bara att jag behövde göra det lite lockigare vid luggen och hårbotten eller vad man ska säga :) 
 
Q - Kan du lägga upp receptet på smoothien? Den ser så god ut :)
A - Det kommer ett inlägg på det snart! :)
 
Q - haha så söta. när gick du i fotboll? kan du inte berätta lite om de? du går inte i de längre va?
A - Jag började på fotboll när jag gick i förskolan och slutade förra året. Jag var lagkapten i mitt lag under en rätt lång tid i slutet. Jag älskade att spela fotboll men sen när många i vårat lag slutade, vi slog ihop med 98:or och hade därför inte samma samhållning osv så började jag tröttna med tiden, tyvärr.. Men hade väldigt roliga år och har fått massa oförglömliga minnen med mitt lag! 
 

Q- Måste veta, vart är glasen köpta?
A - Vet inte riktigt, de är rätt gammla men säkert Ikea eller något liknande.
 
Natalija:
Q - Hej, fin blogg ni har! Fett mobbad fråga men vart har du köpt ditt överkast ?
A - Hej, tack så jättemycket! Det är inget överkast, det är liksom täcket haha. Men det är från Ikea!
 
Q - Vet du vad hon i grönt heter? :)
A - Vem av dom? Alessandra Ambrosio eller Adriana Lima, båda har ju grönt på sig haha :)
 
Q - Natalija, hur många syskon har du och vad heter de?
A - Jag har 3 syskon som heter Alex, Nikola och Lijam.
 
Moa & Natalija:
Q - Vad har ni för låsskärm och hemskärm?:)
A - Moas:
Natalijas:
 
Q - Kan ni tipsa om ett bra shopping ställe i london?
A - Vi har redan svarat på det i ett inlägg, det hittar du HÄR!
 
Q - Heejj! :)<33 när ska ni byta design?Jag älskar er blogg super mycket!<3 Men det dåliga är att man vet inte vem av er som bloggar, för ni skriver nästan aldrig vem som bloggat. Så man blir osäker. Skulle ni kunna bättra på det? :) Annars är det iaf en super fin blogg ni har!!! :D<33
A - Tack så jätte mycket! Längst ner under där man komenterar så står det kategori och så står det även vem som har bloggat. Har jag bloggat så står det kategori Moa och sedan tvärtom om det är Natalija som bloggat. Så kolla där om du är osäker! Puss
 
Q - Varför äggade ni honom? :) Kram <3
A - För han fyllde år! Kram
 
Q - Har också en sån där tröja så skön!:) Fråga? Jag letar efter Jeans och undrar var ni köper era. Köper ni dom dyrt eller billigt? Kram Ida 
A - Jag (Moa) köper mina jeans lite här och var. Ginatricot, salt osv. Köper nog mest billiga jeans eller liksom jeans i normal prisklass :)
Jag (Natalija) köper typ endast märkesjeans haha, har typ ett par gamla från Gina eller nåt. Men nu för tiden om jag ska köpa är det typ Acne, Tiger Of Sweden, Replay, Tommy Hilfiger osv, som gäller! :) 
 
Q - Hej! Jag undrar bara vilken läktare ni satt på när ni var på one directions konsert? Snälla svara så fort som möjligt! :) Tack för en riktigt bra blogg!
A - Till att börja med, tack så mycket! Sen till frågan, vi satt på läktare Bk101 rad X level 1! 
 
Q - Ska inte ni ha nationella i NO på tisdag?
A - Jo det ska vi! :)
 
Q - När ska ni byta design?
A - Vi har en bild och vet hur designen ska vara så den är på gång!


Jag måste bara säga att ni verkar vara så himla goa båda två. Jag upplever aldrig er som otrevliga i bloggen. Många andra bloggare är dryga när dom tillex svarar på frågor, och det är så tråkigt. det gör bara att jag slutar kommentera. Men det känns lite som ni svarar på de mesta och att "ingen fråga eller kommentar är för dum". Även om det kommer dumma och onödiga så är ni alltid så trevliga. nej, men gud. det kanske bara jag som upplever er så. I början var jag typ lite skeptiskt till eran blogg, men började ändå följa den. men det är bara att fortsätta som ni gör för gillar eran blogg mer och mer för varje gång jag läser den, och är aboslut en av mina favoriter för tillfället. kram.

2013-03-17 // 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback