Q/A

Moa:
Åh skulle du kunna fråga var Emma har köpt sin skinnjacka och hur mycket den kostade? :)
Svar: Det är hennes syrras och den är köpt på H&M. Hon fick den i julkapp så vet inte hur mycket den kostade,. Men säkert runt 500 lappen eller något :)
 
Vart har du köpt den vita koftan??
 
2 frågor :) Vart är koftan ifrån? JÄTTEFIN! och andra frågan är om bikinisar finns i vicotira's secret? kram kraaaaaaaam
Svar: Tack så mycket, den är från Ginatricot! Det fanns inte så¨många när vi var där men de kanske kommer in fler mot sommaren! Kram
 
Vad är det för rosa nagellack du har?? såg sjukt snyggt ut ;)
Svar: Det är ett rätt chockrosa nagellack som jag köpte från BikBok förra veckan! 
 
Gud va smal du är, hur gör du för att få så fin kropp?
Svar: Tack så jätte mycket! Alltså jag anstränger mig inte speciellt mycket. Äter som en häst typ, dansar och har försökt träna lite övningar hemma men inte gjort det på as länge. Hade dock tänkt att köra igång snart igen! Kram
 
Natalija:
Vart i USA ska du? :)
Svar: Jag ska åka runt i Florida, tror det var Orlando, Sarasota, Naples och Miami! De sista dagarna tar vi flyget upp mot New York! 
 
Omg ska du till USA vart i USA och när ska du åka hur länge ska du vara borta och du måste visa vad du köpt
Svar: Ja jag ska till USA. Florida och New York! jag åker 18 juni och kommer hem den 20 juli, är alltså borta i lite mer än en månad. Kommer självklart att visa vad jag köpt! Puss :)
 
Herregud, du har så fin kropp! Tränar du eller något? Och sen en fråga till, när kommer videon ut på hur du gör dina lockar? Superfina, kram :)
Svar: Tack så jättemycket sötnos! Nej jag tränar ingenting men ska köpa gymkort snart på Friskis&Svettis. Det gick inte bra med att redigera då min dator är för seg och vill ändå göra en ny video för den andra blev inte bra ens. Tacktack! :)
 
Moa & Natalija:
Har dom badkläder i Victoria's secret i London? Jätte fin blogg :)
Svar: Ja det har dom! Dock hade de inte alls stort utbud nu och det fanns typ max 8st att välja mellan.. Men det kan bero på att det inte är bikini säsong :/
 
Har ni varit på någon konsert innan med 1d, eller va detta första? 
Svar: För mig (Moa) så var det min första konsert! 
Jag (Natalija) har inte varit på någon One Direction konsert innan, men har sett andra artister! :)


» .

Kan ni tipsa om ett bra shopping ställe i london??

2013-03-06 // 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback