Live your life or you're better of dead

Godmorgon fina bloggläsare! Måndag dåra och första skoldagen efter lovet, suck.. Var inte så trött imorse som jag trodde jag skulle vara så det är ju bra. Ska strax gå upp till djurgårds för att möta Julia och bege mig till skolan. Rätt lugnt dag då vi har hemkunskap osv. Efter skolan så ska jag vara med Amanda och senare ikväll blir det Afro. Är as taggad då jag inte dansat på länge pga lov och var sjuk veckan innan! Men ska ta och borsta tänderna nu, puss på er och ha en bra dag!


» maja

2 frågor :) Vart är koftan ifrån? JÄTTEFIN! och andra frågan är om bikinisar finns i vicotira's secret? kram kraaaaaaaam

2013-03-04 // 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback