ISVAKSDOPP

Hej på er finisar! Gick upp runt 7 imorse och fixade mig, packade det sista osv. Körde på osminkad idag också då jag verkligen inte orkade eller såg någon mening med att sminka mig. Lite innan 9 åkte vi till Hellasgården för att bada isvak. Det var skit kul faktiskt bara att det var svinkallt! De stack i benen och de blev iskalla på 1 sekund, helt sjukt egentligen. Men det var roligt att testa på och man blev uppvärm nästan på en gång när man kom in i bastun. Det kommer även en video snart på när jag hoppar i, haha! Vi slutade vid 11 och då åkte jag och Amanda hem till Amanda och har försökt att fixa med videor och bilder men problemet har varit att hennes data har dött två gången av ingen anledning.. Men nu funkar det! 
 
Ikväll blir det Zumba, weeeey! As taggad och nu är det bara 4-5 gånger kvar innan dansuppvisningen. Herrreguuud! Men här kommer lite bilder från dagen iallafall
 


Vad hade ni på er på 1D konserten i London, har ni kanske nån outfitbild? :)

2013-03-21 // 14:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback