I´TS A CLIMB, ON THIS NEVER ENDING HILL

Hola fellas! Har suttit i typ över en halvtimme och försökt göra videoinlägg. Gick som ni kanske förstår skit dåligt och tog över 123512525 "tagningar". Anyway, idag så var jag med Natalija & Julia. Vi fixade lite till den nya designen, eller ja Natalija fixade och jag gav åsikter. Förstår verkligen inte hur man gör med alla koder osv. Idag hade vi även nationella i kemi och det var sjukt svårt. Känns inte som det gick alls bra och det kom typ inga frågor på det jag tränat på.. Aja nog om det, ska strax träna iallafall. Tänkte köra lite ben och mag övningar. Skönt att komma igång med det igen för har inte tränat hemma på evigheter. Har inte läxor heller så efter jag tränat, duschat osv så kan jag göra vad jag vil, woho! Var ett tag sen kan jag säga. Ni får ha en bra kväll, puss


träsk

2013-03-19 // 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback