GODMORGON

Vaknade kring 11 och det var verkligen superskönt att sova ut! Då vi gått upp ca 6 hela veckan så tror jag vekrligen att det behövdes. Vi har nyss gjort en fräsh och god frukost som vi tänkte äta till ett avsnitt av The Carrie Diaries. Efter det så ska vi fixa oss och möta upp Natalija för att åka in till stan, köpa pressent osv. 
 
Senare mot kvällen så ska vi hem till Amanda Fritzon med lite folk och umgås. Ska bli kul! Sen mot kvällen så ska jag och Amanda N sova här och får se om det blir någon mer. Vi hörs senare under dagen, puss


Jag ska på one direction konsert den 8 maj och jag undrar om ni kanske kan ge lite tips så man kan vara förberedd och typ tipsa om t.ex vad som är bäst att ha på sig och vad man ska tänka på, ja allt som är bra att veta!
Ni får gärna göra ett inlägg om det så fort som möjligt! :)
Älskar er blogg!

2013-03-29 // 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback