Gårdagen

Hej snyggingar! Igår så kom Vendela hem till mig lite innan 5 och vi fixade oss. Inget gick typ bra för oss, haha. Fick reda på när hon kom att man skulle ha klänning på Rebeckas firade och slogs av panik då jag inte hade någon men det löste sig (tack vare Emma), sminket blev as fult till en början, gick inte bra när jag skulle locka Vendelas hår, hennes tights sprack, höll på att missa bussen, vi kom försent osv. Men det blev bra ändå! Kvällen igår hos Rebecka var super rolig och det var massa trevligt folk där. Tack för allt Rebecka! Synd bara att Natalija blev sjuk så hon inte kunde komma. Saknade henne.. Iallafall, efter en lyckad kväll så åkte jag, Vendela och Amanda hem till Amanda och slaggade där. Vi vaknade rätt tidigt och drog på donkendejt med de flesta som var där, mys! Nu är jag hemma och tänkte mest ta det lugnt, fixa lite grejer osv.
 
Ikväll så blir det myskväll hos Celine med Amanda & Fanny, så det ska bli kul! Vi ska äta tacos, kolla film och bara mysa helt enkelt. Alla slaggar sedan där och vi har planerat att äta brunch sen imorgon. Mysigt mysigt. Hade planerat att ta headerbild imorgon också men eftersom Natalija blivit sjuk så får vi skjuta på det tyvärr.. Men vi ska försöka planera in en ny dag väldigt snart!
 
Här får ni bilder från mitt senaste dygn, puss


» Lina

Haha umgås du med Natalijas kompisar?

2013-03-23 // 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback