Finally update

Hej på er! Igår var en jobbig dag för mig. Var ju ledig från skolan för att jag skulle på begravning. Gick alltså upp ganska tidigt ändå för att fixa mig lite. Var i den serbiska kyrkan ett bra tag, fick se honom en sista gång också när han låg i kistan. När det var klart i kyrkan så åkte vi mot Österhaninge kyrkogård och såg när han blev begravd i marken. Det var väldigt fint, eller hemskt samtidigt, men fint. När det var klart åkte vi vidare till nån bygdegård och åt. Under hela den tiden så grät jag självklart, senare samma dag mötte jag upp Milica och Vendela och vi fixade oss tillsammans och sen åkte vi vidare mot Sofia och hade jättekul! Människorna där fick mig att må bra. Vi vaknade runt 10 och då åkte jag och Vendela till Donken och satt där i typ 2 timmar och pratade massor. Idag har jag typ inte gjort så mycket, åkte till Karolinska sjukhuset och hälsade på min storebror som brytit båda benen och sen har jag målat om rummet. Nu är det helvitt! Ska inreda det fint imorgon tror jag. Vi får se. 


Natalija, hur många syskon har du och vad heter dem?

2013-03-16 // 23:36:34

Natalija, hur många syskon har du och vad heter de?

2013-03-16 // 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback