Årets första springtur!

- Trollet själv
Ja ni hörde rätt. Efter jag och Amanda vaknade så åt vi frukost, klädde på oss träningskläder och begav oss ut för att springa. Fysatan va jobbigt det var. Blev typ illamående och kunde inte andas. Fick bli en liten blandning av powerwalk och joggning. Nej, konditionen är inte riktigt på topp om jag får säga det själv, men det ska den bli! Var iallafall riktigt skönt och vi fortsatte träna lite mage, ben osv efter springturen. När vi tränat klart la vi oss i hennes säng och kollade på serie. Vi somnade direkt, haha. Helt slutkörda..
 
Nu är jag hemma och har nyss duschat, ätit lite och ska strax åka till Natalija. Vi ska ha myskväll och sover även kvar hos henne, myspys! Var verkligen så länge sen. Vi ska väl inte göra så mycket förutom att mysa, snacka en del, säkert kolla film osv. Så det ska bli kul! Men får ta och avsluta här så jag kan bli klar och åka mot henne, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback