A heartbroken handshake

Bildbrist så ni får en gammal bild på mig och Milla
 
Godkväll! Har nyss duschat och håller på och smsar med Amanda och planerar inför spexfotot som vi ska ta imorgon. Ska bli kul förutom att vi typ har världens tråkigaste klass så de flesta inte ska vara med.. Men men, finns inte så mycket att göra åt det. Har typ läst en bok hela kvällen som jag läser i svenskan. Måste hinna läsa klart boken och skrivit en bokressention inom typ 3 veckor. Hhaha good luck och boken är typ 515 sidor lång.. Men har läst 80 sidor bara ikväll och ska läsa lite till så jag kämpar på! Nog om det. Ska förbereda mig inför imorgon. Vad jag ska va får ni se senare, hehe. Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback