svar på era frågor

Gud vad fint hår du har!Vilken locktång använder du när du lockar det?
Svar: Tack så mycket! Jag använder mig utav en plattång som heter Björn Axén Tools, Style & Straight.
 
Har du färgat håret? Galet snyggt iaf! :D
Svar: Ja det har jag, dock ganska längesen nu! Tack så mycket! :D
 
Hur gör du så att bilderna blir mittemot varandra? :) <3 
Gör gärna ett inlägg pm det, och Om du gör det i photoshop, vet du något annat sätt man kan göra det på? Skulle vara mer än tacksam om du svarade så snabbt som möjligt. Snälla!
Svar: På just det där använder jag mig utav Paint haha. Du markerar det som ska vändas och sen trycker du på "rotera" och därefter "vänd vågrätt" så ska det funka! Puss
 
har också 600px, och när du ska ha två bilder bredvid varandra, vad laddar du upp en och en i så att båda får plats? för 300 blev för stort för två stycken för mig!
Svar: Nej, jag la ihop bilderna till en och laddade upp dom i 600! Puss
 
Vem av er är det som är 98a?
Svar: Det är jag (Natalija) som är 98a :)
 
Heter en av de där killarna William? kram
Svar: Nej, ingen av dom heter William. Kram
 
Du har hunters på dig varje dag? Tycker inte du de är lite för kallt för det? :/
Svar: Nej det har jag inte. Brukar variera mellan hunters och ett par andra. Eller converse beroende på hur kallt det är. Men jag har alltid sockor i mina hunters så då blir det inte kallt. Men annars är det ju svinkallt :S Kram
 
Vart kan man köpa Brush Conditioner Shampoot? jätte bra tips!
Svar: Jag har faktiskt ingen aning om man ens kan köpa det i Sverige, för jag köpte min i USA. Men kolla runt på några hemsidor, Kicks och Åhléns City kanske har! Tack, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback