Svar angående min navelpiercing!

Gjorde de ont?, hur fan fick du göra från din mamma?
Svar: Nej det gjorde inte ont alls! haha vadå "hur fan"?, jag frågade bara om jag kunde på ta hål i naveln och hon sa ja :)
 
Är stället bra? Har funtat på att ta navelpiercing där..
Svar: Ja det är superbra där och jag rekommenderar det! 
 
Gjorde det ont?
Svar: Nej det gjorde inte ont, kännde knappt av att hon stack nålen genom mig eftersom hon tröck tången ganska hårt :)
 


Hej! Vart tog du din navelpiercing? Och behövde man föräldrars underskrift om man var över 15 där? :)

2013-01-07 // 11:00:44

Ska ta piercing i naveln nästa månad tror jag, vad hette stället du gjorde på och hur mycket kostade det? :) kramis

2013-01-07 // 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback