Svar angående bareMinerals

Natalija har du använt bareminerals puder/foundation länge? Om du har det skulle du kunna göra en recension om den? 
Jag känner mig sugen på att testa den så skulle bli väldigt tacksam om du kunde göra en! :) 
Hur kan du ha råd med så dyra saker när du är så ung? T.ex som jeans för över 1000 :- m.m 
Bara lite små nyfiken, haha :) 
Men ha det bra! 
Älskar er blogg <3
Svar: Jag har använt bareMinerals i lite mer än ett år nu och och är supernöjd. Det håller sig kvar i ansiktet under hela dagen utan att kleta ut sig eller fösvinna. Jag rekommenderar den verkligen. Det finns flera olika nyanser så den passar varje hudfärg. Sen så eftersom att det är mineralsmink så täcker det inte för porerna och låter alltså huden andas. Då är det ju superbra att ha mineralsmink om man har problemhy! 
 
Jadu, jag kan bära dyra kläder eftersom det inte är jag som betalar, mamma och pappa betalar allt för mig!   
Hoppas du fick alla svar du ville ha! Tack så mycket, puss!


Vart kan man köpa den? Och för hur mycket? Kram

2013-01-03 // 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback