Sjuk, dag 3

Hej babes! Vaknade runt elva tror jag, låg i sängen ett tag och sen gick jag upp för att skära frukt haha. Skypade med Adam som också är sjuk, synd om oss. Medans jag åt upp min frukt hann jag kolla på tre avsnitt av himym. Tog alltså en timme för mig att äta frukt. Haha skrattar högt för att jag är så seg. Nåväl. Upptäckte att mina utslag har förökat sig så att dom kommit upp på bena och fötterna. Är seriöst rädd så har ringt vårdcentralen och dom ska ringa tillbaka runt halv fem. Hoppas på att få en tid imorgon. Undra om jag fått nån sjukdom typ. Eller är ju sjuk nu men ni fattar haha. Ligger just nu i sängen för kan inte gå (utslag under fötter). Åh suck. Vill till skolan imorgon. Saknar Linnea och Amanda. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback