Question/Answer

Asså vad har du för stolek i den koftan?❤
Svar: Jag har M i den, tycker den är ganska liten i storlekarna! Puss
 
fin bild vad använde du för app eller effekt på bilden för att få den att se ut så? :)
 
Eran blogg är skitfin! Hur fixade du bilden? :) 
Kram
 
Svar: Jag använde mig utav Photoscape, in på redigera bild och sen typ "filter" och där väljer man "cellofan"! :)
 
Moa hur gör man sånadär videos du gjorde om dig och amanda när ni var små :)?
Svar: Den videon har vi gjort på Amandas data i ett program som heter Windows Movie Maker tror jag de var :)
 
Vad är BB cream för nått, alltid undrat!
Svar: Här är en länk till ett inlägg jag skrev om BB cream i november. Där kan du läsa vad det är! 
-----> LÄS OM BB CREAM
 
Hur kam du va smal? Ge tips?
Svar: Hmm, alltså jag anstränger mig inte så mycket. Äter som en häst och dansar. Fast just nu är det uppehåll på dansen så gör absolut ingenting. Men ska (har lite smått) börjat att göra situps och lite annat för att träna lite till beach 2013. Har börjat lite smått men ska kämpa mer närmare sommaren. Det är inte att jag vill bli mycket smalare. Vill bara bli mer FIT om ni förstår ;) Puss
 
vart kollar ni på den där serien "kompisar" eller vad det nu är xD asså är det någon speciell hemsida eller nått, kram
Svar: Svt.se! Kram
 
Vilken sida kollar du PLL på? :)
Svar: Jag laddar ner från Piratebay! :)
 
Vad hände mellan dig och Robin?
Svar: Vi är bara vänner haha :)


Hur är ni när ni lär känna nya människor? Dras ni till folk i samma ålder som er, eller tycker ni att ålder inte spelar någon roll, även fast att dom är nått år yngre? Kram

2013-01-15 // 18:59:15

Hur får ni så fina ögonbryn?!?

2013-01-15 // 19:00:12

Har ni svårt art släppa saker?
Hur mycket poäng kommer ni gå ut med?

2013-01-15 // 22:44:14

Natalija har diana slutat blogga? :)

2013-01-16 // 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback