Question & Answer

Hur gjorde ni collagen?
Svar: Jag (Moa) gjorde mitt i Picmonkey.com och Natalija gjorde sitt i Paint men brukar vanlitgtvis göra det i Photoscape
 
Moa har du varit tillsammans med Alex Lindblad?? Och vem gjorde slut? 
Kram älskar eran blogg!!!
Svar: Yes det har jag och det var för snart två år sen.. Det var jag som gjorde slut efter knappt 3 veckor. Över telefon till och med, haha. Ja, oseriöst förhållade kan man säga. Tack sötis! Puss
 
aaaaaaaa, va roligt!!! hade dött om jag såg dom.. 
men vad tycker ni om justin bieber?
Svar:
Moa- Jag tycker inget speciellt om honom. Han sjunger jättebra och är snygg. Har lyssnat på vissa av hans låtar men är verkligen inget fan.
Natalija- Jag tycker ungefär samma som Moa. Han är snygg, sjunger bra men är inget stort fan!                                                                                                       
 
Snälla svara så fort som möjligt! Vad har ni för typsnitt på rubrik,inlägg,kommentar? :D 
Älskar er blogg!
 
Svar: Det är inte vi som gjort designen utan det är en tjej som heter Nathalie (länk i sidomenyn). Så vi vet tyvärr inte de, sorry :/
Tack, vi blir superglada! Puss 
 
Natalija, Hur går/gick det med balsam metoden? :)
Svar: Jag slutade med den för att jag inte orkade haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback