Question & Answer

Vart kan man köpa den? Och för hur mycket? Kram
Svar: Man kan köpa den lite överallt, inne på Åhléns City, Kicks, Sephora och säkert andra affärer som jag inte kommer på nu! 
 
Vad är det för spel? Cluedo?
 
Vad heter spelet?
 
Svar: Yes, Cluedo! :)
 
Hejsan! kan inte ni berätta om eran London resa ni ska på snart? Typ vilket hotell ni ska bo på, vad ni ska göra när ni är där, vilka ni ska åka med och lite sånt skulle vara intressant att veta :)
Svar: Vi ska ju till London för att gå på One Direction konsert och sen ska vi även fira min födelsedag där! Ser fram emot den resan super mycket och det känns som att jag kommer att vara superlycklig då! Tyvärr vet jag inte vad hotellet heter, men kan kolla upp det imorgon! Vi åker med varandra och sedan Rebecka Wallberg, Amanda Fritzon, Hannah Myrenfeldt, Michelle Friberg, Jenny Järnberg, Emily Ehn. Sedan så följer även min familj med och tror att några utav tjejernas familjer också ska med. Och vi åker alltså den 21 februari och kommer hem den 25 eller 26 februari! 
 
Vart är din tröja ifrån?
Svar: Den kommer från GANT! 
 
Hur mycket kostar den klockan på ritigt orignal pris då? ,Kram :)
Svar: Tror den kostade 500 eller typ 499. Det var 50% rea nämligen! Kram :)
 
Ska ta piercing i naveln nästa månad tror jag, vad hette stället du gjorde på och hur mycket kostade det? :) kramis
Svar: Det heter Alenas Studio, som ligger på Odenplan. Det kostade 600 för att ta hål med piercing och allt. Men sen 60 för en rengöringsvatten. Så alltså 660 för allt! Puss 
 
Hej! Vart tog du din navelpiercing? Och behövde man föräldrars underskrift om man var över 15 där? :)
Svar: Jag tog den på Alenas Studio på Odenplan! Ja man behöver föräldrars underskrift men vet inte om man behövde det om man var över femton! Puss!
 
Redigerar du dina bilder? Isf vart?
Svar: Jag redigerar mina bilder ibland, men oftast när det är på mig inte så ofta andra bilder. Men när jag redigerar gör jag det i Picmonkey.com!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback