Q/A

hade ni ingen bh på er? var inte det lite jobbigt.? :O btw älskar er blooogggg :) <3
Svar: Jo vi hade bh på oss, men knäppte upp den där bak bara! Inte så jobbigt! Tack så mycket! :)
 
Du använder dig av stativ eller hur? Vet du ifall man kan få tag på den där plast kvadraten som ska sitta i kameran?
Svar: Nej använder mig inte utav stativ, har folk som tar bilder åt mig! :)
 
Kollade ni på filmen? Isåfall vilken hemsida. 
Älskar er blogg :)!
Svar: Nej den har inte kommit ut än! Tack så mycket :)
 
Irene mantonanakis? :)
Svar: Yes! :) 
 
Vart ifrån är byxorna? :) kram
Svar: Jag vet inte riktigt. Vi hittade dom på Polyvore.com där man kan göra klädcollage :) Kram
 
Hur lärde ni känna Calle Berger, du och Amanda?
Svar: VI lärde känna honom i sommras på mitt landställe. Han var vän med med några vi lärde känna året innan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback