Min kväll!

Godkväll älsklingar! Det slutade med att jag drog till Karl och hängde med han och Max. Fick samtidigt reda på att Liam, Louis och även Andy varit i Sverige men drog hem idag. Är så ledsen för att jag inte vetat om det och har en jätte klump i magen. Det var dock nästan ingen som visste om att de var här så känns då lite bättre. Men de som visste fick bild med dom och är ännu ledsnare för det. Shit. Aja, finns inget jag kan göra åt det nu så får väl lida såhär. Håller iallafall på att messa lite med Ivosh just nu och skypar även med Adam och några andra. Ska lägga mig tidigt för imorgon ska jag in till stan tidigt för att göra en sak, ni får bilder när jag kommer hem imorgon! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback