min kväll

Hej, fick reda på att jag tydligen var allergisk mot någonting, därav utslagen. Har fått tabletter som ska tas varje kväll också. Innan jag mötte upp tjejerna för att åka till Thorén så åkte jag, pappa och lillebror till Donken för att käka. Fick bli en wrap för min del. Han lämnade mig hos Linnéa där även Amanda va, så gick vi till bussen och åkte mot Medis. Skolan verkade super! Kanske vill gå där men får höja mig lite då, och vet inte om jag orkar det nu sista terminen haha. Har ju sökt till andra bra skolor som jag vet att jag kommer in på och som jag vill gå på. Kom hem ganska sent, så tog bort sminket det första jag gjorde, känner mig superfräsh nu. Ska strax ta min tablett, och biverkningarna kan vara att man bli trött och hängig, så får hoppas på att jag somnar tidigt ikväll. Pussar till er, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback