Frågor och svar

Hur är ni när ni lär känna nya människor? Dras ni till folk i samma ålder som er, eller tycker ni att ålder inte spelar någon roll, även fast att dom är nått år yngre? Kram
Svar: Vi är väldigt "framåt" och pratar mycket när vi träffar nya människor. Visar den bästa sidan utav oss liksom. Det är väl klart att vi dras till folk som är i samma ålder som vi (Känner inte mig, Natalija som en 98a för att jag växt upp med 97or och går i samma klass som de), eller mest 97or och 96or. Men vi bryr oss inte så mycket om de är yngre eller äldre! Puss
 
Hur får ni så fina ögonbryn?!?
Svar: Natalija: Jag har egentligen supersmala ögonbryn, eller dom är bara blonda så dom syns inte och jar orkar inte färga hela tiden så fyller bara i med ögonbrynspenna och formar dom lite hur jag vill! 
Moa: Jag använder mig också utav ögonbrynspenna. Jag använder mina ögonbryn som en grund sen målar jag så formen blir bättre. Har inte riktigt bestämt helt hur jag vill ha det utan testar mig fram! 
 
Har ni svårt art släppa saker? 
Hur mycket poäng kommer ni gå ut med?
Svar: Moa: Jag förstår inte riktigt vad du menar med att släppa saker? Vad för slags saker?
Det är ju svårt att säga. Har 280 poäng nu och ska försöka höja mig så mycket det går. Hoppas på det bästa!
Natalija: Svårt att släppa saker? Ja det har jag väl, eller beror på vad det är! Jag vill inte skriva ut hur många poäng jag har men har iallafall över 200! :)
 
Skit snygg tröja! Vart har du köpt den? Jag undrar också om du och Natalja har några tips på bra siter där man kan shoppa kläder online? :)
Svar: Tack! Den är köpt på Ginatricot :) Vi svarade på den frågan i vårat senaste video inlägg så checka det! Kram
 
Lägg upp bilder på hur ni såg ut på nyår!
Svar: Javisst bilder kommer här:
Moa: Tog nyss lite bilder snabbt på vad jag hade på mig. Jag hade på mig denna svarta paljettklänning, plattat hår och smink såklart! Jag hade också svarta nylonbyxor eller vad det heter.
Natalija: 
 
Natalija har diana slutat blogga? :)
Svar: Nej, du hittar henne här: http://www.dianarasols.blo.gg


hade ni ingen bh på er? var inte det lite jobbigt.? :O btw älskar er blooogggg :) <3

2013-01-17 // 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback