Ändrade planer

Hej på er allihopa! Blev inget med Irene för klockan blev för mycket och måste även plugga ikväll. Men det får bli en annan dag :) Gick nyss upp till djurgårdsplan för att köpa godis till mamma och som belöning så betalade hon en godispåse till mig. Muuuums! Så nu ska jag gotta mig med mitt kära godis, Puss


Sorry för reklamen, men jag såg att ni hade gjort en inlägg om trailern till den nya filmen "Spring Breakers". Eftersom ni har skrivit om den antar jag att ni gärna vill se den. Den svenska distributören har valt att endast släppa den på DVD i Sverige i slutet av 2013, men om fansen hjälps åt kan vi eventuellt sätta press på distributören att de ska visa filmen på bio. Hjälp till genom att "gilla" https://www.facebook.com/SpringBreakersFilmSverige

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2013-01-23 // 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback