You're the missing piece I need

Hej på er! Kom nyss ut från duschen och ska kolla klart på Friends with benefits. Idag har jag inte gjort så mycket förutom tagit det lugnt. Min feber kom tillbaka men nu har jag tagit Ipren så den har försvunnit. Har as ont i halsen och kan knappt prata. Men ändå känner jag mig lite bättre, iallafall i kroppen och humöret. Tror inte det blir någon skola imorgon för min del fast vi ska ändå bara åka skridskor så det är inte hela världen. Vill verkligen bli frisk nu. Det suger verkligen att vara sjuk.. Känner att det blir tråkigt när jag bara skriver om att jag är sjuk osv men finns inte så mycket annat att säga. Gör inget speciellt liksom. Så vi avslutar här, puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback