Skolan, packa + handla

Hej på er! Var somsagt i skolan och gjorde provet. Det gick bra tror jag, är nöjd allafall! Åt även lunch där då jag inte orkade laga hemma, haha såpass lat så jag väljer skolmat framför mat hemma. Sen konstigt nog så ville jag inte gå hem (?). Haha helt sjukt att jag ens ville vara i den ruttna hålan. Hade så många att prata med som jag inte träffat på länge och har inte träffat någon alls bortsätt från familjen sen i fredags. Och för mig som är så sällskapssjuk så är det mer än en evighet. Så jag stannade även på lunchrasten och gick runt och pratade med massa, sa hejdå till folk osv. Gick sedan hem när de skulle ha spanska (EUW) och började packa. Har kommit hyfsat långt nu och snart kommer mormor. Då ska vi åka och köpa resväska + att jag måste köpa lite andra små grejer innan resan. Men ska fortsätta här så vi hörs, puss och kram


» maja

vart ska du? jätte fin blogg förresten :)

2013-02-20 // 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback