Q/A

Natalija:
vänta lite vem av er var halvserb?
Svar: Jag är halvserb! :)
 
Vart är dödskalle skarfen ifrån? Letat superlänge :D
Svar: Den är från Alexander McQueen! :)
 
Vad menas med KS tjejerna?
Svar: Kunskapsskolan, min gamla skola. Tjejerna i den! :)
 
Vilken sommarkänsla man fick haha. Ska du åka någonstans i Sommar?
Svar: Ja visst haha! Ja, jag åker till USA, där ska jag åka runt i Florida, typ Miami, Sarasota, Orlando osv. Sen åker jag till New York också! :)
 
Moa:
Moa kan du visa bilder och förklara hur du sminkar sig elr göra en smink video?? Du sminkar dig så jäkla snyggt;) 
You have soo nice body to!! Love you <3
Svar: Vet inte riktigt om jag kan göra en sminkvideo för det känns lite "stelt" osv men kan absolut visa med bilder hur jag sminkar mig! Tack så jätte mycket, blir superduperglad! Puss på dig
 
OMG moa din jacka så fin manhattan new york? eller en affär ? haha fatta inte :/ åhh vill ha den berätta vart jag kan hitta den : )
Svar: Den är från en affär som heter Manhattan. Den ligger på drottninggatan mittemot BikBok tror jag. Fast är inte 100% säker :) Tack så mycket!
 
Natalija & Moa
Hur känner ni mikaella? :)
Svar: Jodu, vi träffades för snart ett år sedan när One Direction var här i Sverige, och de tjejerna som jag (Natalija) redan kände stod med Mikaella, och på så sätt lärde vi känna varandra! 
 
Vad ska ni välja för linje i gymnasiet?:))
Svar: Jag (Moa) ska välja sam-beteende! 
Jag (Natalija) kör på ekonomi! 


haha ofta nån frågar hur dom känner mig, känner mig cool nu ;) haha...

2013-02-07 // 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback