Onsdag 20/02

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det kan jag säga att det har inte jag.. Kunde inte alls somna igår. Det tog flera timmar. Vaknade mitt i natten också av en hostattack. Ush, är verkligen trött på det här. Nu känner jag mig hyfsat frisk iallafall. Ingen feber, inte ont i halsen, bara lite hosta och snorig. Blir ingen skola för mig idag fast jag och Natalija måste göra matteprovet då vi missar det pga London så måste kämpa mig till skolan ändå. Mattelektionen börjar 11 så om 1 timme ungefär. Sen när jag kommer hem så måste jag packa, städa det sista och allt sånt. Sen ska jag och mamma även åka och köpa en resväska till mig! Så fort jag är klar med allt jag måste fixa så bär jag av mot Natalija, slaggar där och imorgonbitti åker vi! Kan inte vänta, aaaahhhh! Men ska ta och sätta igång nu så jag inte måste stressa en massa sen, puss&kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback