Frågor och svar

Natalija:
vad står أنا في الجنة för?
Svar: Det ska betyda "Jag är i paradiset" på arabiska, men översatte på google translate så vet inte riktigt om det är rätt!
 
Natalija kan du prata serbiska och pratar du de hemma? :)
Svar: Nja, jag kan lite. Kan förstå några meningar då och då och nej jag pratar inte serbiska hemma men min pappa försöker lära mig nu genom att smsa mig på serbiska haha! :)
 
hur lång är du natalija? :)
Svar: Jag är 173cm lång! :)
 
Moa:
Moa om du tycker kul att styla och sminka osv, varför går du inte en sådan linje som man kan bli det? :)
Svar: Jag var inne på det först men eftersom jag är osäker på om det verkligen är det jag vill jobba med så är det inte så bra att gå en yrkesförbredande linje. Så valde därför en bredare linje då jag inte vet vad jag vill bli :)
 
Kan du skriva recept på tårtan? :))
Svar: Självklart! Väldigt enkelt recept. Det ända man behöver är marängbotten, mosad banan (som man lägger emellan) och sen grädde runt. Sen kan man ju också ha bär eller något annat på. Det är ju valfritt! 
Supergod och enkel verkligen :)
 
Vad gör du när du tränar? Skulle gärna vilja ha lite tips på olika saker man kan göra för att träna ben, rumpa, mage och armar :) Har du någon favorit? Er blogg är bäst! :)
Svar: Ja självklart :) Jag kan slänga ihop ett inlägg om det! Tack så mycket, puss!!
 
Kan du inte lägga upp lite övningar du gör? främst för benen, för det är det jag är dålig på!
Svar: ↑ ↑  
 
Natalija & Moa: 
Bara en fråga, när ni har NO prov, hur många sidor brukar ni behöva plugga på ungefär?
Svar: Det är olika. Den här gången hade vi 14 frågor, tror jag det var, som vi skulle träna på. Skulle även träna lite på ett kapitel i boken. Och vad kan det vara, 10-15 sidor kanske? Vet inte exakt!


Nej jag såg tyvärr inte vad ni svarade och minns inte vilket inlägg jag kommenterade i heller haha :)
Jag har cirka 250-300 läsare per dag, hur många har ni? :) kram

2013-02-17 // 21:40:40

Åh gud, vilken tur ni har! Vi har alltid prov på 2 kapitel(ca 50 sid):o Går också i nian hehe

2013-02-18 // 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback