ALLA HJÄRTANS DAG

Glad alla ♥ dag allihopa! Har ni någon speciell att spendera den med? Om inte, är jag er valentin idag! Kom nyss hem från Trollbäckens Centrum, Milica tvingade dit mig för att gå på dejt med henne. Vi delade på en stor kebabtallrik. Det var supergott! Efter en timme kom Becka, så vi tre satt och pratade ett tag. När vi kände oss klara drog Becka hem medan jag och Milica drog vidare till Hemköp. Köpte kakor och choklad till mamma och pappa. Åkte sedan hem efter det. Nu är jag då hemma, lagt upp kakorna och allt på en tallrik så ska strax upp till vardagsrummet så de kan få sina onyttigheter haha. Jäkla kaloribomber de får. Aja,nån dag får man väl gotta sig. Senare ska jag förmodligen till Amanda med Moa, men vet fan inte om jag orkar göra någonting. Ska antagligen plugga ifall jag inte gör någonting för har ju matteprov imorgon. Hörs strax, pussss


Natalija kan du prata serbiska och pratar du de hemma? :)

2013-02-15 // 12:37:57

tvingade :S

2013-02-15 // 15:43:36

Fin blogg!

2013-02-17 // 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback