Thorén Bussines School

Hej på er! Efter skolan så hann jag bara hem lite för att fixa några grejer sen var et dags att åka in till stan för att åka till Thorén. Jag, Emma & Amanda mötte upp Daniel, Anna, Vendela & Julia så gick vi till Thorén. Blev uppdelade i grupper och gjorde massa "aktiviteter" kan man säga för att veta mer om skolan och lära känna varandra. Det verkade superbra faktiskt så lutar mot den nu. Kan ju såklart ändra mig IGEN som jag gjort till och från (mellan Thorén och Nacka då). Så vi får se hur det blir helt enkelt. Men nu ska vi och dansa loss på zumban och har sjukt brottom så jag förstår inte varför jag fortfarande sitter vid datan, AAAAAH 5 minuter kvar och måste byta om. Hejsvejs!


fuck thoren ta nacka moa!!!!!

2013-04-27 // 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback