Question & Answer

Moa:
Q - Är du och Amanda syskon?
A - Nej det är vi inte!
 
Q - Moa vart är din vita/beigea jacka ifrån? den är grymt snygg!
A - Den är ifrån Zara! Köpte den dock för ett tag sen nu. Tack ska du ha!
 
Q - Var har du köpt din sänghimmel? Jättefin!
A - Det är Rebecka Wallbergs så du får fråga henne. Det gör du HÄR! 
 
Q - Har amanda någon blogg? isåfall vad heter den?
A - Ja den hittar du här!
 
Natalija:
Q - Vad är det för medicin och salva? :( Älskar eran blogg!!
A - Det är för några utslag som jag fick förut samt för nykommande nässelutslag.. Tack så jättemycket!
 
Q - Medicin och salva för vadå?
A - Konstiga utslag samt nässelutslag!
 
Q - Vad säger dina föräldrar om det här?
A - Om vadå? :)
 
Q - Hörde att om man dricker en sked äppelcider vinäger varje morgon så krymper det magsäcken :) 
Btw jag älskar er blogg seriöst, man vill bara besöka o läsa mer och mer. Bättre än Kenzas lätt! Kan inte ni bara uppdatera lite mer?! :) Puss&kram
A - Tack så jättemycket för tipset, behövs verkligen! Åh seriöst? Vi blir hur glada som helst av sånna här kommentarer, vi ska förbättra oss. Vi lovar! Puss
 
Natalija & Moa:
Q - Natalija och Moa kan ni visa era rum?? Och ni är jätte fina!!
A - Jodå det kan vi fixa! Tack så mycket gullis!
 
Q - Tycker ni överdriver lite med att äta nyttigt osv. Ni börjar ju 
påverka era läsare osv. Först tyckte jag inte det var någon big deal men nu står det typ i varje inlägg om något att ni tränar, äter mindre osv. Menar inget illa men börjar bli tröttsamt att höra er typ ''göra allt för att bli small när ni ser ut som pinnar båda två''. Ni är fina som ni är. Och bloggen har börjat bli väldigt uttjatat med att äta mindre, äta nyttigare osv... Ni kanske inte tror det själva men ni påverkar väldigt mycket era läsare :/ Kram
A - Moa: Alltså kan inte riktigt säga att jag blivit nyttig av mig. Äter fortfarande lika onyttigt som jag alltid gjort bara att jag inte äter godis osv lika ofta. Tränar gör jag endast för att bli fit. Inte för att gå ner i vikt, blir smal eller liknande, för är nöjd på den fronten. Men om jag inte hade varit det så skulle jag ju ha all rätt till att vilja gå ner i vikt, för det är ändå jag som ska vara nöjd. Och om du tycker bloggen handlar mycket om det kanske det är för vi båda börjat komma igång med träningen och därför ingår det i våran vardag som vi skirver om. Det är inte alls meningen "påverka" läsarna så om du tycker så kan vi försöka tänka på det. Kram
 
Natalija: Vet att jag skriver väldigt mycket om träning och mat osv. Men jag gör ju endast det gör att motivera dels mig själv och även andra. Om jag inte kör all in och så kommer jag ju aldrig att lyckas. Någonstans måste man starta och jag kommer ju givetvis inte att sluta med mina träningsinlägg eller dietinlägg, tycker du inte om det så tycker jag faktiskt att du inte behöver läsa våran blogg. Kanske låter hur drygt som helst men man ska inte läsa något man inte tycker om. Sedan vet jag att jag och Moa motiverar andra genom att skriva om träning och diet och allt sådant. Alla ser på saken olika och tror att det är mest positiva åsikter om just kost och träning än vad det är negativa. Sen att du tycker vi är fina är jag superglad över, men jag tycker inte jag är fin såhär, känner att jag har gått upp i vikt och jag trivs inte med mig själv. Kommer inte att ge up för än jag gått ner minst 10kg. Puss på dig!


» Elin

10kg, skärp dig Natalija! Jag kan förstå att man inte är nöjd med sig själv och vill träna. Men 10kg, lägg ner. Du är vacker och fin precis som du är och behöver absolut inte gå ner så mycket. Var rädd om dig <3

2013-04-07 // 23:12:46

jag undrar varför du ska krympa magsäcken?

2013-04-08 // 21:43:35

Hur många läsare per dag har ni ungeför!?:)

2013-04-08 // 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback