QUESTION & ANSWER

Natalija:
Q - jag undrar varför du ska krympa magsäcken?
A - För att det är lättare att gå ner i vikt då för att man inte är lika hungrig och inte vill äta så mycket då!
 
Q - Varför bloggar du aldrig Natalija?
A - För att jag är så jävla deprimerad och behöver göra mitt liv lite stadigare.
 
Q - åh vad gott det ser ut. Kan du skriva recept på det?
A - Visst gör det! Ja det kan jag göra! :)
 
Moa:
Q - Åh, var är din bikini ifrån Moa? Superfin!
A - Tack du! Den är från Ginatricot, dock köpt för säkert 4 år sen tyvärr :/ 
 
Q - Är det dina syskon som är med på bilden elr är det bara milla som är ditt syskon? Kram :) 
A - Båda två :) kram
 
Natalija & Moa:
Q - Hur många läsare per dag har ni ungeför!?:)
A - Det är olika, men cirka 300-400 :)

Q - Ni har en super fin blogg, love it!<3 Men skulle inte ni kunna gör videoinlägg lite mer/oftare? :) Om ni vill! :)<3 Du Natalija, är super fin! Ditt utseende, åh så vackert! :O<333
A - Tack så jättemycket! Ja det skulle vi kunna ordna! Puss 
Och tack så himla mycket sötis! /Natalija
 
Q - Vad använder ni för rengöringsprodukter? gör gärna ett inlägg om det :D
A - Ska bli! :)


Hur krymper du magsäcken? Vill med

2013-04-15 // 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback