Känner mig så tom innuti

Godmorgon kära bloggläsare! Somnade riktigt tidigt igår framför en film. Rätt skönt ändå. Vaknade kring halv 11 och gick då upp och åt frukost. Kollade klart lite på filmen och gick sen ut i det fina vädret för att sola. Så jäkla varmt, helt sjukt. Nu är verkligen våren pågång! Om en timme ungefär så kommer Amanda och vi ska köra detdär superdupermegasjuka träningspasset. Kan inte riktigt säga att jag är taggad men det kommer säkert vara skönt efter. Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer. Har inga akut läxor att göra så tror jag mest kommer ta det lugnt ikväll. Skönt! Ni får ha en bra dag och ett tips är att gå ut i solen. Passa på nu när det är så varmt, puss!


asså din krooooopp

Svar: åh men din dåååååå unge
natalijamoa.blogg.se

2013-04-14 // 18:43:06

Alltså jag dör för Linneas ben!!

2013-04-17 // 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback