Dagen

Hej på er! Gick bara i skolan till lunch idag då jag, Amanda, Linnea & Emma skulle åka in till min farfar i stan för att jobba med vårt so grupparbete. Vi fick tillåtelse av skolan att göra det så det var superbra. Kom fram till en massa bra saker att skriva och känns som vi kommit igång bra nu! Efter vi arbetat hade min supergulliga farfar köpt bullar som vi fikade. Vi gick även lite på stan med inte så länge. Fick faktiskt med mig en liten grej som jag hade tänkt att visa sen. Har nu kommit hem till Amanda och vi ska äta middag strax. Ikväll blir det även zumba, är as taggad! Nu när vi vet hur hela koregrafin ser ut så vill man bara träna och få allt att sitta, åh. Fram till dansen så hittar väl jag och Amanda på något kul som vanligt (kommer sluta med att vi ligger i sängen och dör). Haha men ni får ha det så bra så hörs vi senare, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback