Confessions

- Har inte haft smink på mig på 4 dagar
- Har lite sommarfränkar
- Kan inte bestämma mig om jag ska välja Thorén eller Nacka
- Längtar så otroligt mycket till sommaren, helt sjukt
- Började platta mitt hår lite smått i 6:an och har gjort den sen dess
- Är typ aldrig sugen på godis längre vilket är superbra


Tycker ni överdriver lite med att äta nyttigt osv. Ni börjar ju
påverka era läsare osv. Först tyckte jag inte det var någon big deal men nu står det typ i varje inlägg om något att ni tränar, äter mindre osv. Menar inget illa men börjar bli tröttsamt att höra er typ ''göra allt för att bli small när ni ser ut som pinnar båda två''. Ni är fina som ni är. Och bloggen har börjat bli väldigt uttjatat med att äta mindre, äta nyttigare osv... Ni kanske inte tror det själva men ni påverkar väldigt mycket era läsare :/ Kram

2013-04-04 // 21:24:32
» Thea

Nacka suger! Jag bytte därifrån ta Thorén! :)
Kram thea

2013-04-04 // 21:34:21

nacka bror!

2013-04-06 // 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback