All natural

Hej på er! Somsagt sov Amanda hos mig och vi vaknade vid 7 ungefär. Ingen av oss orkade fixa oss så det fick bli osminkade + tjocktröja, fixade heller inte mitt hår. Superskönt faktistk! Skolan var helt ok idag. Hade NP i no och vi labbade. Gick bra tror jag och är faktiskt rätt nöjd. Så nu får jag bara hoppas på det bästa. 
 
Nu är jag hemma hos Amanda och vi käkar mellis. Senare ikväll blir det zumba och det ska blir superkul. Tror vi kommer frå plaseringar till uppvisningen idag också. Så då får vi hoppas på bra plats (=längst fram) haha. Nu ska vi ta och kolla på någon film eller något så vi hörs senare, puss 


» Elin

vad använder ni för rengöringsprodukter? gör gärna ett inlägg om det :D

2013-04-11 // 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback