22 april

Halloj! Hur mår ni? Själv mår jag super! Dansen gick as bra och det var sjukt kul. Börjar lära mig det mesta men det är fortfarade en del steg som verkligen behövs tränas på. När jag kom hem så duschade jag och tog något att äta samtidigt som jag kollade på ett program. Nu hade jag tänkt att försöka ge mig på matteboken för vi har prov imorgon nämligen. Hatar kapitlet vi har nu och har rätt svårt för det. I vanliga fall har jag lätt för matte och brukar för det mesta på A på proven. Men nu känns det inte helt rätt alltså. Så det är väl det jag hade tänkt att göra ikväll + att jag ska försöka hinna klart i hyfsad tid så jag kan va inne på datan osv innan jag ska sova. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback