Moa Wetterdal

Tänkte berätta lite om mig själv så ni iallafall har en liten uppfattning om vem jag är! :)
Jag heter somsagt Moa och är född 1997. På fritiden så dansar jag 2 ggr i veckan
och har gjort de i två terminer bara. Jag är väldigt spontan och jag hatar att bara sitta
hemma och inte göra någonting. Gillar när det händer saker!
Är väldigt sällskaps sjuk så är sällan ensam, haha! Jag älskar One Direction och mat!
Äter säkert mer än normalt ;) Jag har 4 syskon och mina föräldrar skilldes när jag
var fem år. Har haft en blogg förut men inte alls länge så det här är rätt nytt för mig :)
Men ska försöka mitt bästa!
 
Men där fick ni iallafall en kort beskrivning om vem jag är! Hoppas ni stannar på
våran blogg :D
Puss på er
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback