Helgen

Hej alla fina!
Va kul att det är så många som redan har kollat in våran blogg! Hoppas
ni stannar :) men tänkte berätta lite vad jag har gjort i helgen.
I fredags så kom en tjej som heter Alexandra som kommer från norrköping
till stockholm för att hälsa på mig och Linnea! Vi lärde känna henne på
Stadium Sports Camp faktiskt :) Så det var riktigt kul att få träffa henne
igen! Vi Hade myskväll, Shoppade i stan, Träffade en massa kompisar
och sånt. Det var riktigt kul och jag saknar henne redan :( Men vi
bestämde att jag och Linnea ska komma till henne några dagar på
höstlovet kanske! Det var ungefär det jag gjorde denna helg. Är helt
slut nu och har bara slappat idag. Nu blir det kolla PLL och mysa i min säng!
 
/ M
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback