Wednesday

Hej på er! Seg onsdag? Samma här, slutade kvart i fyra och drog hem direkt. Åt mellis och sen somnade jag på golvet framför braskaminen. Varmt och mysigt. Vaknade runt halv sex och då började jag plugga med min NO-uppgift som jag inte ens börjat på, fick hjälp av min kära storebror och är evigt tacksam. Blev klar med den för drygt en timma sen och blev nyss hungrig. Så ska prata klart med Moa i telefon och sen ska jag upp till köket för att äta! Pusshej, ha en bra kväll!



» Irre

Amen hur snygg är inte dudå?

2012-10-10 // 20:56:55

sv; de beror ju såklart på hur ni vill att de ser ut osv. Förklara hur ni vill ha allt så kan vi kolla hur mycket de skulle bli efteråt :) puss

2012-10-10 // 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback