Q/A

  • Anonym
    Varför står det 103 på din hand? BTW bra blogg :):) 
     
    Svar: För att när vi köade för biljätterna till x faktor så hade de ett kösystem där de skrev upp nummret på handen. Jag var alltså nr 103 :) tack så mycket!
  • Emma Stenberg
    Har du matta eller glansiga Hunters? :)
     
    Svar: Jag har glansiga :)


Hej! Skulle behöva lite hjälp, och tänkte om ni kanske har några bra tips så, jag går i högstadiet, jag tycker väldigt mkt om en kille men jag är väldigt blyg speciellt runt killar men jag vill jätte gärna prata och lära känna honom. Men jag vet inte riktigt hur jag ska starta en konversation, utan att det blir "awkward". Så snälla hjälp mig! :) Eran blogg är grym btw! :D <3

2012-10-17 // 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback