Q/A

Till Moa: Kan du inte berätta lite om din navelpiercing? Var du tog den, läketid, hur långt efter du bada, hur din föräldrar kommentera men det va bara ett förslag :) 
Er blogg äger
 
Svar: Jo visst kan jag det! Jag tog navelpiercing i Januari på ett ställe vid odenplan som heter "Lenas Piercings Studio" om jag inte minns fel ;) Rekomenderar det stället och fick även en fin piercing på köpet! Kommer inte riktigt ihåg hur lång tid det tog innan det länkte men ibörjan så var det rätt varigt oså men då tvättade jag bara det med ett reningsvatten som fanns att köpa där jag tog piercingen. Så det blev ju bra sen. Badade gjorde jag inte på två månader. Fast det gjorde inget eftersom det var vinter så bada hade jag liksom inget behov av ;) Så om du funderar på att ta piercing, ta på vintern eller på hösten då du inte ska bada, så det hinner läka ordentligt till sommaren. Hur mina föräldrar komenterade förstår jag inte riktigt hur du menar men om du undra hur de såg på det hela så: Pappa brydde sig inte speciellt mycket och mamma sa att det var okej. Fick tjata ett tag men eftersom både mamma och min syster har navelpiercing så kan hon liksom inte säga nej. Det handlade bara om åldern :) Hoppas du fick svar på det du undrade och förlåt för det blev en bok. Och tack så mycket! Puss
 
(Här hade jag precis tagit min piercing)
 


när böt du till ett hängsmycke ? :9

Svar: Ungefär när det hade gått 2 månader tror jag det var :) Är lite osäker men men
natalijamoa.blogg.se

2012-10-22 // 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback