Q/A

Anonym
Hej moa! 
Varför har du inte träffar din pappa på länge och vart ska han? 
Älskar er blogg den är bäst! 
Kram
 
Svar: För min pappa bor i Norge för tillfället. Han fick ett jobb där så det var därför han flyttade.
Så nu är han i Sverige och så ska jag åka och hälsa på honom några dagar på jullovet. Tack ska du ha sötis! Puss
 
 
Cornelia
Vad har du för jacka på dig? 
Vilken affär och pris? :)
 
Anonym
Vart har du köpt din jacka och hur ser hela den ut? :)
 
SvarDet är faktiskt min syrras jacka (som jag jätte gäran vill ha). Men hon köpte den på Salt tror jag det var fast det var ioförsig förra året så vet ej om de har kvar den. Den kostade rutn 3500 har jag för mig :)
 
 Linn
Hej jag har precis fixat en blogg och undrade om ni har nåt bloggtips på hur jag kan få mer läsare så min statistik höjs? :) ps: älskar er blogg :)
 
Svar: Hej på dig! Du kan ju börja med att tex länka den på fb, insta eller fråga om länkbyten så folk får reda på att du har en blogg. Sen så ska du ju få dom att stanna ;) Så gör bra inlägg, tipsa om grejer, lägg in fina bilder, mode collage, outfits och satsa på en snygg design! Det är iallafall några av de grejer som får mig att stanna på bloggar. Så lycka till nu med din nya blogg, och tack så jätte mycket! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback