Nyduschad

Hej babes! Hoppas allting är bra med er! Jag drog hem från Moa runt tolv och sen så har jag bara städat mitt rum, bytt lakan, dammsugit och duschat sen dess. Filmen igår var inte så läskig som Moa sa, det vara bara slutet som man skrek på. Spöken sprang liksom emot en, sjukt äckligt. Aja, la nyss i olika krämer i håret som gör att jag inte behöver använda värmespray när jag ska platta/locka håret, super nice! Den är köpt i Serbien så vet inte om den finns att köpa här, men den är iallafall från märket FreeLimix! Ska nu vänta på att håret ska torka och sen ska jag locka det men min nya lock/platt/vågtong. Är även ganska irriterad på NRJ för att dom håller på att lura en hela tiden. LWWY var nyss på och jag satt redo med tre telefoner för att ringa så kommer Bieber upp efter den. Ew. Nåväl, ska lufta håret nu. Skriver mer senare, puss! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback