Fresh

Har nyss duschat och känner mig super fräsh! Sitter nu vid datan och filar naglarna. Tänkte verkligen börja ta hand om mina nalgar nu för dom är så fula. Så ska börja fila dom när de är ojämna, ist för att riva/byta/dra av flisor, för det är inte alls bra för naglarna. Så ska jag oxå börja använda mig av som ett slags nagellack som gör att naglarna blir hårdare osv. Så få vi se om jag lyckas hålla de snygga :) 
Tänkte berätta lite för er om kvällens planer:
 
- Vara barnvakt (innebär att sätta på en film åt dom och sen kan jag göra vad jag vill ;) )
- Plugga lite till komande prov och göra en del läxor
- Tänkte kolla ut lite outfits till veckan så jag slipper den ständiga beslutångesten på morgonen
- Platta håret så jag slipper gå upp så tidigt
- Kolla Solsidan med min kära familj och om jag hinner så ska jag kolla PLL
 
Yes, de var de. En vanlig fixar söndag helt enkelt. Puss 
 
(Vet att jag ser ut att vara typ 13år på bilderna haha)


OOMG VILKA SÖTNOSAR !!!!!!! :***

Svar: Hihi tack pluttis :****
natalijamoa.blogg.se

2012-10-21 // 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback