Dagens planer

Hej på er! Hoppas alla har haft en bra kväll :) Gårdagen var supermysig och det var kul att bli sminkad av "ett proffs". Har alltid viljat blivit det för då kan man få tips, lära sig lite mer osv! Vi åt oxå på en restuarang och maten var jätte god! Nu sitter jag i sängen vid datan och kollar runt lite. Tänkte sätta på ett avsnitt av PLL och lite senare tänkte jag fixa mig. Tänkte berätta lite om vad jag ska göra idag.
 
Dagens planer:
- Träffa Irene efter hennes match
- Snacka skype med kompisar och bestämma om morgondagen
- Kolla solsidan 
- Duscha
 
Juste, skulle svara på frågestunden igår men vi hann inte. :/ Det blev en massa strul och det slutade med att jag fick gå till Amanda i mjukisbyxor och ett par genomblöta jeans i handen. Aja men vi ska svara på det i morgon efter skolan!! Puss
 
 
 
 
 


Har du matta eller glansiga Hunters? :)

2012-10-16 // 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback