Bekännelser /N

- Jag är en komplicerad människa
- Sommar 2013 ska jag och Amanda Larsson åka till Florida och New York tillsammans med min familj, vi blir borta i en hel månad!
- Jag står alltid upp för mig själv och vågar säga vad jag tycker, människor tar det fel och anser mig oftast som en bitch.
- Mat står nära mitt hjärta, men har bestämt att sluta äta lika mycket som jag gör och börja träna för att bli fit!
- Jag är kär i denna MBMJ klocka
- Jag vill ha en vit och fodrad Barbour jacka
- Just nu har jag 1060 bilder på min iPhone, har dock fått rensa cirka 3 gånger
- Jag tycker att "Take Me Home Tonight" är en sjukt bra film
- Jag älskar Lana Del Rey
- När jag var liten åt jag en gul lök som ett äpple 
- Jag föredrar Max framför Donken
- Jag har svårt att lära mig i skolan, tar sjukt lång tid innan jag får in all info i hjärnan
- Jag är cirka 172 centimeter lång
- Jag har vuxit upp med killar så har alltid gjort saker som de gjort, därför älskar jag att spela t.ex lol, diablo osv idag.
- Min bästa killkompis heter Robin Ari, har känt honom sen dagis. Tjejer kolla in, han är singel!
 
- Fick en spricka i min iPhone när jag skulle springa efter Amanda förra helgen
- Jag ska på en One Direction konsert med Moa och massa andra tjejer i London på sportlovet
- Är hungrig just nu i denna stund
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback