Q/A

Kan du snälla förklara lite mer detaljerat vad ni ska göra? Älskar er blogg ;)
SV: Vi campade utanför Globen med några tjejkompisar eftersom vi skulle köpa biljetter till One Direction turnen 8 Maj 2013! Tack sötnos, puss! 
 
Vad vet ni om hur länge 1D ska va här å vart de ska? snälla svara! :)
SV: Killarna kom igår natt och checkade då in på Grand Hotel. Var med i några intervjuer idag på morgonen och skulle uppträda på X-Factor, som du kanske märkt nu hehe. Men de åkte till flygplatsen direkt efter de vart klara på X-Factor och är nu i Paris, Frankrike!
 
Hej! Vad var den där tunnelsaken i stan för något?
SV: Hejsan! Tjejerna som höll i själv kösystemet sa att vi inte hade tillåtelse att vara inom Globen-området, så vi skulle förflytta oss till en tunnel med både vind- och regnskydd. Men tillslut fick alla tillåtelse att vara utanför Annexet!
 
Hej! Hur länge stod ni och köade för biljetterna? Själv har jag ingen biljett :( Men vad grymt att se one direktion i värkligheten!!!! er blogg är BÄST!!! Kram
SV: Jag (Natalija) åkte in runt 12 och skrev upp mig på listan, sen åkte jag hem igen och packade min väska och lite så. Sen drog jag in igen och mötte upp tjejerna mellan klockan 4-5, och stannade där under natten till klockan 10 på morgonen och åkte hem med One Direction parkett-biljetter i händerna! Tack så jättemycket, puss!
 
På Friends arena kostade biljetten 450kr och jag fick också sidoparkett höger!
SV: Det låter inte ens rimligt att de kan vara så mycket billigare. Om du kollar på bilden nedanför så ser du ju att de gula kostar 795kr! Eller du har säkert inte gul plats då! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback