Q/A

Så stört att man kan bli så berörd av en video! Så söta och underbara dem är :') Älskar låten också, budskapet är så gulligt <3 
Kommer bli awesome att se dem live! 
Såg att ni också fått tag på biljetter, YEY! :D 
Har ni några planer på att åka på någon mer 1D konsert utanför Sverige? 
Hur gick det i X-factor tävlingen om resan till NY?
Härlig blogg med mycket inlägg och bilder, kollar den varje dag <3 
Kram
SV: Ja men verkligen! Helt sinnessjukt faktiskt. Och ja, låten är helt underbar! Ja det har vi! Vi och 6 andra tjejer ska till London i februari och gå på deras konsert och det ksa bli superkul! Ska vara där i 5 dagar och även fira Natalijas födelsedag där :D Nja, ve tinte riktigt hur det gick. Vi båda fick över 500 mynt och kom vidare till att skicka en bild. Men de har inte hört av sig sen dess så antar att vi inte gick vidare tyvärr :(
Tack så jättemycket! Superkul att höra :) Puss på dig
 
Har du linser i skolan? Har du verkligen dålig syn eller är det bara lite lite suddigt? :)
SV: Nej, använder inte linser i skolan men har själv märkt att jag inte ser allting som står på tavlan när lärarna skriver så brukar alltid fråga vad som står hehe. Men ska börja använda linser eller glasögon så småningom för ser jättesuddigt på långt håll! :)
 
vart har hon konsert? älskar henne :O
SV: Hon har konsert i Annexet i Stockholm den 8:e April 2013!
 
Vad använder ni för mascara? :)<3
SV: Jag (Moa) använder mig av en gul Maybelline som heten the colossal volym express eller något sånt och Natalija använder sig av den svarta False Lash Effect från MaxFactor
 
Är Harry singel? :)
SV: Yes det är han!
 
Hur fick du Zayn Malik och märka dig på twitter har försökt sjukt länge och få Niall och följa mig.
SV: Grejen var att det ända jag gjorde var att bara skriva lite småsaker till honom. Sen några interna saker från när de var i Sverige i maj. Vi skrev ju på våra skyltar och grejer som dom sen såg haha. Sen skrev jag bara typ "I love you", totalt skrev jag runt 6-7 gånger och efter det började han följa mig. Och det roliga var att jag satt på bussen påväg in till min prao då, och jag grät och tjejen bredvid mig kollade på mig som om jag var dum i huvudet. Men det bästa du kan göra är väl att skriva till honom så att du väcker hans uppmärksamhet, men skriv inte för vanliga saker. Utan annorlunda och kul!  Lycka till, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback