Ingen plattpermanentning

Ja, rubriken säger allt. Det blev somsagt ingen plattpermanentning och jag kan berätta varför. Har slingrat mitt hår och lite sånt innan så om man skulle göra den så var man tvungen att de den "mesigaste" för att inte håret skulle förstöras och då var de inte säkert att det skulle bli helt platt heller, mina toppar var väldigt slita innan så de kunde förstöras ännu mer och det skulle bli väldigt slitet. Så bestämde mig för att strunta i det för varken priset eller resultatet är värt det. Så det fick bli klippning, slinga håret och fixa bort utväxten. Så det blev super! Känns bara as kort nu men det gör det alltid efter man varit hos frisören. Lägger upp resultatet sen när jag kommer hem och mesans så får ni 3 bilder från dag



» Moa

Vart klipper du dig? :)

2012-11-13 // 20:56:35

Hur mycket skulle plattpermanentningen kosta som du tänkte köpa?:)

2012-11-13 // 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback