Har internet igen!

Yey, äntligen känner jag mig inte handikappad längre! Kan berätta lite om min kväll när jag ändå sitter och skriver. Var med Irene till halv 8 typ så följde jag henne till handen och den åkte jag direkt till Amanda där Linnea oxå va och vi hade myskväll! Sen så gick jag och Linnea hem till mig och hon ska slagga här, mys! Vi har typ kört "Jag har aldrig" och liknade saker med min syrra och hennes kompis Felicia, haha ;) men men, tänkte kolla instagram nu som jag inte gjort på år! Följ mig vettja --> @moawetterdal

Här kommer 2 supergamla bilder som vi hittade hos Amanda, lol



Hej moa!
Gud vad gullig du var när du var liten,, men nu ser du ju både gullig och mogen ut :)
Ville bara säga det.
Kram
Ps. Er blogg är bäst <3

2012-11-01 // 08:54:24

första bilden, me gusta :3

2012-11-01 // 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback